شهروندان تهراني از تردد غير ضروري خودداري كنند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 24
نویسنده : مولوی
مشاور وزير بهداشت و پزشك متخصص بيماري هاي قلب و عروق در پي قرار گرفتن دوباره وضعيت هواي تهران در شرايط ناسالم ، به شهروندان توصيه كرد از سفرهاي غيرضروري و نيز تردد در خيابان‌ها و معابر شهر خودداري كنند.

به گزارش ايرنا، حسن آقاجاني گفت : با وجود اين كه وضعيت آلودگي هوا همچنان در وضعيت ناسالم قرار دارد اما همكاري مردم و تدابير انديشيده شده دولت، تاثيرات خوبي را به جا گذاشته است كه در صورت ادامه اين شرايط و مساعد بودن وضعيت جوي، اين مشكل برطرف خواهد شد.

وي با بيان اين كه استفاده از خودروهاي تك‌ سرنشين يكي از عوامل مهم در تشديد آلودگي هوا به شمار مي‌آيد، افزود: با توجه به بحث يارانه‌ها، فرصتي فراهم شده است تا همه از وسايل نقليه عمومي استفاده و هم تلاش شود در اين زمينه فرهنگ‌سازي شود.

آقاجاني تصريح كرد آلودگي هوا فقط سلامت بيماران قلبي و ريوي را تهديد نمي‌كند بلكه كودكان، سالمندان، زنان باردار و ساير اقشار جامعه نيز بايد مراقب باشند و فقط در صورت اجبار در سطح شهر و خيابان‌ها و معابر تردد كنند.

مشاور وزير بهداشت گفت: مردم بايد عادت كنند براي انجام كارهاي خود از شيوه‌هاي نوين و روش‌هاي الكترونيك استفاده كنند زيرا اين امر مي‌تواند از بسياري از سفرهاي غيرضروري جلوگيري كند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: